Trött

Skrivet: 2007-09-18, 18:50:52 / Dagboken

Äntligen hemma.

Kom nyss hem från mamma, det känns som att den här dagen har varit hur lång som helst. Imorse gick jag upp klockan sju, gjorde ordning mig, åt frukost och fick skjuts till tåget, väl framme i Eskilstuna hade jag föreläsning i Visualiseringe och skiss i tre timmar. När jag kom till Västerås igen gick jag hem till mamma, släpandes på mitt gigantiska skissblock, varmt och svettigt blev det. Hemma hos mamma åt jag pizza och några muffins som Matilda hade bakat. Jonathan kom också dit efter att han putsat fönster. Vi blev kvar lite längre än vad vi hade tänkt oss,så nu håller jag på att somna, det svider i mina ögon. Egentligen hade jag tänkt ta en lång promenad med stavarna när jag kom hem från föreläsningen men så blev det såklart inte. Man hittar alltid på annat för att slippa träna.

Jaja, ikväll är det Kristallen, vet inte om jag ska se det, inte om det går samtidigt som Idol. Har inte så stor koll på tvtablån och Desperata hemmafruar har jag aldrig följt, ångrar det lite faktiskt. Men det känns meningslöst att hoppa in i serien efter tre säsonger, eller nåt?

Jag borde börja med broschyren till FBU, har skissen klar men jag vet inte riktigt vad det ska stå osv. Men Häger ska fixa bilder till mig så jag kan inte riktigt sätta igång förs jag har fått dem. Eller jag kan ju alltid börja med texten. Men just nu är jag för trött för att hålla på i Indesign.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin