Wednesday morning.

Skrivet: 2007-09-26, 10:31:51 / Dagboken

Idag är jag ledig. Det känns bra. Jonathan är hemma hem med, tråkigtnog hittar han ingen praktikplats även fast han ringt runt till snart 100 stycken. Taskigt, så nu söker han lite jobb istället och praktikplats såklart. Får se hur det löser sig.

Igår var jag och Jonta på Tuna Park efter att jag slutade skolan. Jag fick pengar så det blev en del shopping. Bland annat så köpte jag nya jeans (Lee), shorts, från Bik Bok, puder, vitt linne och en ny tränings t-shirt (Puma). Det var e mycket trevlig dag i alla fall. Och sen när vi kom hem åkte vi iväg till Enjoy och tränade. Vi har börjat träna tillsammans nu eftersom att Sara hoppade av träningen med mig på Glada Oxen. Jag kommer inte iväg och träna själv så därför är det bäst om vi tränar tillsammans, då kan vi praktiskttaget träna när som helst. Enjoy var bra faktiskt, även om Glada Oxen är mindre och mysigare.

Idag ska vi ner på stan, Jonathan ska klippa sig och jag ska titta om jag kan hitta nån tröja. Just det, jag kunde ha storlek 27 på jeansken istället för 28-29 som jag brukar ha, lycklig. Men det beror ju mycket på jeansmodellen.

Nu ska jag äta frukost. Kom upp tidigt idag också, vakande klockan åtta och kunde inte somna om.

Ha en bra dag nu :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin