En solig dag

Skrivet: 2008-08-01, 02:39:33 / Dagboken

Soliga dagar som denna, skulle det inte sitta helt fel med en båt.

Jag sitter fortfarande uppe
, vi ska åka iväg om en halvtimme. Vi sov till två idag så vi har inte varit särskilt trötta, men det känns lite jobbigt att vända så mycket på dygnet som man gör när man jobbar natt. Jonathan är föresten sjukskriven från Posten för sitt knä, så han är hemma på dagarna. Det är en av anledningarna till varför jag inte har uppdaterat så ofta. Jag vill ta vara på tiden tillsammans med honom, nu när han är hemma.

Idag har vi varit och badat, jag har blivit röd av solen. Jag fattar inte varför jag aldrig blir brun? Vi hade med oss pastasallad, så det var mysigt. Men sen kom åskan, så vi åkte hem. Men vi fick några timmar i solen i alla fall.

Nu på kvällen har jag börjat med min roman. Jag har redan skrivit åtta sidor, eller jag började lite redan igår. Men det går rätt bra hittills. Skönt att komma igång igen. Så att man inte tappar det helt.


Ps. Jag svrar på alla kommentarer så fort jag får tid. Så bli inte besvikna om jag inte hinner med ;)

Malin sa:

Åh, min dröm är att en dag publicera en roman, dock har jag inte kommit igång än. Hoppas allt går vägen med din nu :) Kram


Datum: 2008-08-01: Tid: 10:39:29
Bloggadress/URL: http://malinan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin