Långt bad, ansiktsmask och kroppspeeling

Skrivet: 2008-03-20, 12:36:22 / Dagboken

image925

Bild: jag själv


Vilken underbar dag det är idag. Jag är på strålande humör, det är inte ofta jag vaknar med ett leende på läpprna. Men idag är det ett undantag. Solen lyser, det är skärtorsdagen och vi ska åka hem till Västerås i eftermiddag.

Jag vaknade av mig själv tio i elva, då kastade jag av mig täcket och steg upp direk (också väldigt ovanligt för att vara mig). Bestämde mig för att ta ett varmt bad, göra aniktsmask och kroppspeeling med min olivskrubb (riktigt härlig och bra skrubb), skrubbade även hela kroppen med en sån där vante. Nu känner jag mig len som en babyrumpa och pigg som en tupp (?). Ett plus till är att jag känner mig både smal och snygg.

Har kännt mig nere i ett par dagar nu och då är inte utseendet det första jag tänker på. Utan jag har legat i soffan, oduschad, svettig, you get the point. Så nu känner jag mig hur fräsch som helst. Och det är en underbar känsla tycker jag.

Trodde att håret hade blivit helt slitet nu, men schampoot och balsamet som jag köpte till hårförlägningen verkar göra underverk. Det tackar jag för. Håret har nästan torkat nu, så jag ska smörja in mig, göra mig iordning och fixa lite. Ska även försöka få i mig lite frukost och välja kläder.


Jag mår jättebra idag och jag hoppas att ni också gör det.



Puss och kram.

Anonym sa:

Tack för de orden, gullig du är.
Låter som en helskön dag. Jag har också pysslat om mig själv lite extra idag. Dessvärre är jag inte på strålande humör utan mest trött. Segt. Men sånna dagar måste man ha också..


Datum: 2008-03-20: Tid: 14:59:59
Bloggadress/URL: http://lillefots.blogg.se
Jeya sa:

Tack, hehe men ska du säga. Din är ju verkligen skitsnygg! :) Nu blev jag ju sugen på att ändra om på min. Gaaw.


Datum: 2008-03-20: Tid: 15:13:09
Bloggadress/URL: http://rockchiq.blogg.se
bella sa:

låter som en bra start på dagen! jag hade något liknande tidigare idag faktiskt, nu sitter jag och väntar på att nagellacket ska torka ^^


Datum: 2008-03-20: Tid: 15:43:15
Bloggadress/URL: http://brutalabella.blogg.se
natalie sa:

Va bra att du mår bra! ;)
Glad påsk!!


Datum: 2008-03-20: Tid: 16:49:37
Bloggadress/URL: http://nataliiiiiiie.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin