Galna fiskmåsar

Skrivet: 2008-05-12, 11:58:35 / Fotodagboken



Det här är utsikten vi hade när vi satt på klippan på Naturreservatet dagen då vi var ute och grillade. Sjön låg helt blank framför oss och glittrade i solen. Så fint. På den här ön däremot, flög tusentals fiskmåsar runt och skrek, verkligen ylade åt varandra hela tiden. Vilket hemskt ljud alltså, speciellt när det är så många samtidigt. När det bara är några stycken kan jag tycka att det är charmigt och sommrigt... vad skriker de åt egentligen?

Nu ska jag ta mig ut på en promenad och rensa tankarna lite ; ) Ha det bra!



disa sa:

jättefin bild!

Ja , det är en riktigt bra fråga, vad skriker dom åt egentligen.. Jag kan hålla med dig om att några, kanske en eller två är ganska sommrigt, men nae alltså i dont like them birds!:P haha! Ha det bra!:)


Datum: 2008-05-14: Tid: 18:25:29
Bloggadress/URL: http://bizuuu.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin