I wish I was a punkrocker with flowers in my hair

Skrivet: 2008-05-03, 13:30:19 / Fotodagboken



Lördagen den 3:e maj.
Vädersrapport: mulet. Solen sken när jag gick upp och duschade men nu ser det bara grått ut och regnet hänger i luften. Jag som hade utflyktsplaner, men då vill man ju att det ska vara sol. Så vi får väl se vad som händer här hos mig idag. Jonathan sover fortfarande, men jag ska snart gå och väcka honom. Jag har inte hunnit äta nåt än, så jag ska nog ta och steka ett ägg, det blir nog gott.

Vad ska ni hitta på idag?


Jag vill åka till Skansen... eller nåt annat mysigt ställe!

Jossi sa:

Mysig bild, du är jätte duktig.

Åh vad mysigt o åka till skansen, det skulle jag också vilja, hihi men hoppas ni hittar på något skoj när han vaknar vill säga ; )


Datum: 2008-05-03: Tid: 14:04:31
Bloggadress/URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Junitjej sa:

Vilken fin bild!


Datum: 2008-05-03: Tid: 15:59:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin