Ordinary monday

Skrivet: 2008-05-12, 11:37:28 / Dagboken

Det är ganska tomt här i min blogg nu. Endast ett litet inlägg igår, men sånt är livet. Man kan ju inte alltid vara på topp. Livet har ju sina berg och dalar. Jag mår jättebra på många sätt, men ändå känner jag att det tar emot att blogga. Det konstiga är att jag inte riktigt vet varför. Antagligen för att jag har tappat besökare och för att jag aldrig få fler besökare, det kan kännas lite tradigt. Men det har jag bara mig själv att skylla för, eftersom att jag inte varit så jätteaktiv, med varken inlägg eller kommentarer.

Annars så går det bra hittills med mintt sunda liv, åt ingenting onyttigt igår (Jonathan festade mig med en bulle, men jag sa nej tack! Duktig) och tränade. Idag har jag börjat dagen med gröt och knäckebröd och snart väntar en promenad. Tack för alla stöttande kommentarer jag fick igår! Det är verkligen motivationshöjande. Nu är jag taggad till 110%.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin