Walking like a stranger in my own hometown

Skrivet: 2008-05-03, 20:09:14 / Dagboken

Jag stoppade undan negativiteten i bakfickan och ryckte upp mig. Vi tog varandra i handen och gick ut genom dörren. Det var som om en helt ny värld öppnade sig framför oss. Kvällsolen tittade fram och fiskmåsarna gapade nere vid hamnen. Vi satt och höll om varandra på en sten och kände på sjötemperaturen och försökte fånga fickmåsarna på bild. Det var mysigt, varmt och underbart. Kärlek.

Kameran hängde på min axel när vi vandrade runt i Sigtuna, från den ena änden till den andra. Jag tror jag fick en hel del mysiga bilder på lite allt möjligt. Det är verkligen sommarluft ute nu. Härligt. Jag älskar.

Tänk att jag är så dum och låter vädret kontrollera mitt humör. Är det sol är jag glad och så fort det blir lite grått åker smilbanden ner och jag vill bara ligga kvar under täcket. Tur att solen tittade fram ikväll och att vi tog vårat förnuft tillfånga och gick ut efter maten. En härligare kväll hade vi inte kunnat fått!


I´m happy again !

Nene sa:

Så bra att du blev på bättre humör ;D


Datum: 2008-05-03: Tid: 20:50:27
Bloggadress/URL: http://photobynene.blogg.se/
Anonym sa:

Låter som en jätte mysig kväll! Ser fram imot bilder.



Nu har jag bestämt mig för en nikon D40, det räcker gott och väl till det jag skall fota. Och sen något bra allround objektiv. Kanoners. Nu längar min inte lite inte :D



tack för alla tips tjejen!


Datum: 2008-05-03: Tid: 20:58:23
Daniela sa:

Kan ju skriva att det var jag som skrev kommentaren här över också. :)


Datum: 2008-05-03: Tid: 20:59:00
Bloggadress/URL: http://neliz.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin