min dag

Skrivet: 2008-11-25, 18:00:23 / Dagboken

Det får bli en liten lista över vad jag har gjort idag.

- Gick upp elva och åt frukost.
- Städade ur den "kraschade" billen.
- Åkte till Återbruket och slängde skräp.
- Åkte till Coop och pantade burkar och köpte skruv.
- Gjorde ett besök på banken och satte in pengar.
- Åkte till Växtriket och köpte blommor.
- Handlade mat på Maxi.
- Planterat blommor och kollat igenom en del saker från förrådet.

Så har min dag sett ut i det stora hela. En hel del ärenden som har uträttats. Nu ska jag ta och plugga lite hade jag tänkt. Men det känns inte så lockande, om jag känner mig bäst kommer jag skjuta upp det tills på torsdagskväll. Dagen innan inlämning. Jag är dessutom ledig tills dess så. Det blir nog en kopp te och en pepparkaka istället.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin