Citrus

Skrivet: 2007-04-11, 23:29:28 / Fotodagboken

image80

Ramlösa Citrus är gott. Jag är inte så social av mig, så jag sitter kvar vid datorn. Jag tror tat jag börjar bli lite av en datanörd. Men jag lär mig saker och gör någonting som jag tycker är kul. Jag har mycket tid över nförtiden eftersom att jag pluggar på distans just nu och ska göra det två och en halv vecka till. Inte mig emot, jag tycker att det är skitskönt att vara hemma och kunna göra saker i min egen takt.

Jag börjar faktiskt bli lite trött i ögonen nu, vad är det för fel? Jag brukar ju kunna sitta uppe till två utan problem. Kanske dags att gå och lägga sig lite tidigare idag. Vi får se när Jonathans polare åker hem. Jag som trodde att vi kanske skulle hinna med lite mys ikväll, men det ser inte så ut.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin