Måndag

Skrivet: 2007-04-16, 16:49:31 / Dagboken

Dagens onyttiga: Cornetto Classic
Dagens kreaktiva: ritat
Dagens inköp: byxor till Jonathan, tapet till vardagsrummet (visar senare), mat
Dagens motion: inget än så länge, funderar på en promenad eller joggingtur senare
Dagens mat: ost och skinkbaguette på Maxi
Dagens dryck: äppel juice och vatten.
Dagens borde: plugga

Sitter och lyssnar på när Jonathan bankar in spik efter spik. Sista gipsskivan är på väg upp i vardagsrummet, sedan ska han spackla och kanske tapetsera. Igår satte han även upp det sista av taket inne i köket. Duktig han är! Bra att ha en händig karl ibland. Det är skönt att det går framåt i alla fall, det är inte så roligt att bo i en byggzon. Men nu ser det lite ljusare ut. Tänkte köpa soffan som har stått och väntat på Em i flera månader nästa onsdag när jag får pengar. Då finns det en större anledning till att snabba på med vardagsrummet. Men fint blir det, jag är jättenöjd med köket, det känns jättebra. Men det är mycket småpill som ska göras innan det är helt färdigt.

Nu tänkte jag fortsätta rita lite grand. Tränar på att rita ansiktsformen just nu, det är så svårt att få till det. Men annars går det rätt bra med målandet.

mamma sa:

Hej älsklingen min!
Kul att läsa om allt NI och DU gör!
Ni är så duktiga!
//kramar från mamma Lola


Datum: 2007-04-17: Tid: 15:12:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin