GOTT NYTT ÅR

Skrivet: 2007-12-31, 23:45:36 / Självpoträtt

image622Denna outfit får avsluta 2007 och frambringa 2008. Jag har både flätor och lockar i håret denna kväll. Rosettklänning och lila strumpbyxor, visst är jag söt?

Det ska verkligen bli skönt att lägga detta år bakom mig. Det känns som att jag inte har några bra minnen från 2007. Visserligen har jag besökt två av Frankrikes största städer, Paris och Marseille. Om det skulle vara någonting att minnas så är det väl det. Annars har det varit ett väldigt dystert och grått år. Med många stunder som inte är värda att minnas.

Jag hoppas bara att jag och min vilja ska kunna göra 2008 till ett bättre år. Med mer motion, sundare mat, bättre inställning till saker och ting. Så det är väl dagas att bekänna mina nyårslöften.

  1. Gå ner i vikt (träna mer och äta sundare)
  2. Bli en bättre människa (tänka positivare, vara snällare mot mig själv)
  3. Jag duger som jag är !! (försöka att intala mig det i alla fall och jag kan lika bra som alla andra)
  4. Sluta med en pinsam med mysig ovana
  5. Skaffa en sysselsättning som jag trivs med
  6. Ta vara på mina intressen
  7. Uppskatta tiden tillsammans med Jonathan mer och ta vara på våra stunder.
  8. Uppdatera bloggen oftare
... Uppdaterar listan senare om jag kommer på någonting ytterligare. Egentligen så är det inga nyårslöften, snarare en vägledning för mig genom nästa år. För att det ska bli så bra som möljigt.

Till sist vill jag tacka alla som lämnat gulliga kommentarer under året. Bloggen har faktiskt hjälpt mig igenom många svåra stunder. Jag älskar att blogga och kommer självklart att fortsätta med det nästa år också.


GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS :D
/ önskar Hittaidas blogg.



Frida sa:

snygg outfit :)


Datum: 2008-01-03: Tid: 12:31:32
Bloggadress/URL: http://fridacarolin.blogg.se
Ebba sa:

jättesnygga kläder och håret va jättesnyggt! :)
du har en jättensygg och cool stil ;)


Datum: 2008-04-08: Tid: 15:47:47
Bloggadress/URL: http://ebbaanna.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin