Nyfikenheten stiger...

Skrivet: 2007-12-23, 22:02:18 / Bloggdesign

image595

Sådär ja... Blev klar med Jessicas header igår kväll och här är resultatet. Blev rätt nöjd faktiskt. Med tanke på att jag är nybörjare så tror jag inte att jag hade kunnat åstakomma så mycket bättre. Men jag lär mig hela tiden.

Jonathan smög nyss in på sovrummet och slog in min sista julklapp, så nu ligger de tre mystiska paket under julgranen. Det ena är stort som en skokartong och väger ton, ett har jag en aning om vad det är i och så det sista har jag inte tjuvkikat på så mycket ännu. Men jag är ju nyfiken som ett litet barn i alla fall. Har setat här och spånat på vad det kan vara, men jag kan inte komma på någonting som väger så mycket.
Det återstår att se.


Jag och Jonathan brukar inviga julafton redan när klockan slår tolv, det har blivit lite av en tradition. Så om två timmar, eller mer sätter vi igång med paket öppnandet. Det har blivit så, mest för att det alltid blir så stressigt på morgon när man ska iväg till julfirandet. Så därför känns det skönt att kunna öppna dem i lugn och ro, helt ensamma. Vi ska äta lite glass med frukt till det också. Då blir det extra mysigt.
Spänningen stiger...








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin