Nyvaken

Skrivet: 2007-12-14, 11:25:50 / Dagboken

Har precis gått upp nu efter att ha snozat klockan i en hel timme. Eller en timme är nog ganska normalt att snoza för mig, det är värre när klockn ringt första gången vid nio och hållit på fram till ett. Det har hänt oss ganska många gånger.

Idag är det fredag igen... Jag vet inte vad vi ska hitta på idag, igår pratade vi om att åka iväg till gymmet, men jag vet inte. Det kanske blir en sväng ner på stan? Imorgon åker jag och Jonathan på kryssning, det ska bli roligt. Min pappa fyller år imorgon också, så jag får gratta onom nu istället. GRATTIS PAPPA! Fast jag tror inte att han kommer att läsa det här.

Nu ska jag äta frukost och vakna till lite bättre.


Vad ska ni hitta på denna fredag?

lotta sa:

hmm, ja den har jag använt förut, haha säg vad jag inte har
testat :Shaha, men den var faktiskt bra så tack för tipset:D kanske ska köra på den igen då!


Datum: 2007-12-14: Tid: 17:09:52
Bloggadress/URL: http://charloppiey.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin