Gymmat och städat

Skrivet: 2007-07-28, 20:00:17 / Dagboken

Jag gick upp kl. 11.30 idag och jag var rätt pigg (det brukar jag inte vara). Sedan slängde vi ihop mat och efter det åkte vi ner på stan med Amanda. Medan Jonathan och Amanda strosade runt på stan, gymmade jag och Kajsa på Glada Oxen. Det gick bra. Jag tycker faktiskt att det känns skönt att träna, så nu har jag köpt ett månadskort.

Nu har jag precis diskat och städat en massa. Jonathan hjälper sin pappa med att lägga upp tegelpannaor. Men han får ta och damsuga när han kommer in. För det tänker inte jag göra.

Imorgon tänkte jag, Jonathan, Sara och Häger åka på en liten utflykt. Antagligen till Bredsand, en camping som ligger utanför Enköping. Jag har inte varot där på jättelänge så det ska bli trevligt. Måste göra sallad tills imorgon ikväll också.

Puss och Kram.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin