Ensamhet...

Skrivet: 2007-06-24, 14:57:29 / Fotodagboken

image225

Vädret idag verkar inte särskilt uppiggande, som igår, fast utan regn. Vad sjutton har hänt med vädret, jag som ville åka på en liten campingsemester eller gå ut i skogen en sväng. Och mina promenader blir inte av om vädret är dåligt. Jag blir bara sittandes framför datorn, hela dagen, och hela natten när vädret är som det är. Men kanske spricker det upp idag, jag ser en skymt av hopp därute, min promenad kanske blir av idag i alla fall, förhoppningsvis en lång en. Jag känner mig så dålig när jag inte tränar.

a5 sa:

Gör det enda rätta släng ut datorn och var utomhus. Det skulle jag inte klara själv men visst måste det vara rätt.


Datum: 2007-06-24: Tid: 15:27:53
Bloggadress/URL: http://a5.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin