Morgonmys

Skrivet: 2007-11-29, 13:08:49 / Dagboken

Ligger i soffan med täcket just nu och tittar på Våra bästa år. Jag har träningsvärk i hela kroppen från gymmet igår. Vaknade vid elva idag, har ätit frukost, rostatbröd och te med mycket honung. Det är så skönt för halsen som jag alltid har ont i när jag vaknar.

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Vädret ser ju inte så lockande ut. Skulle vara skönt med en promenad, men inte i det här vädret. Regn och åter regn, varför kan inte snön få ligga kvar? Det är ju mycket trevligare än regn.

Julen närmar sig, snart är det första advent, då ska vi åka upp till Fagersta och hälsa på Jonathans mormor som ska sälja halmprydnader på en julmarknad. Det ska bli mysigt, det var länge sedan som jag var på julmarknad senast.


Ha en bra dag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin