En lugn söndag

Skrivet: 2007-09-16, 21:39:09 / Självpoträtt

Idag vaknade vi sent, skönt med en lång sovmorgon. Eftersom att vi ändå inte hade några planer inför dagen. Vi åt lunch inne hos Jonathans föräldrar och pratade med dem om livet, rätt jobbigt faktiskt. Jag tycker inte om när de försöker lägga sig i och ha sig. Sen tog vi det bara lugnt (hoppade över promenaden p.g.a. regnet) till klockan kvart i sex då vi åkte iväg till FBU på research, vi pratade lite med en av medlemmarna och tog kort. Efter det körde vi till Max och åt hamburgare, jag älskar Maxs Gi burgare, den är mums. Jag tycker Max är sjukt mycket godare än Mc´Donalds, vad föredrar ni?

Nu ska jag fixa iordning allting tills imorgon, jag har föreläsning i Grafisk form- från idé till trycksak på morgonen, så jag slutar redan vid tolv. Det är skönt tycker jag för då har jag hela dagen på mig att rita teckningen till Visualisering och skiss tills på tisdag.

Ha en trevlig kväll & natt.

image267
Lite regnbilder blev det i alla fall. Det fick bli gummistövlar, mina prickiga från din skos barnavdelning :)

image268




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin