So why don't you dance to the music...

Skrivet: 2008-04-22, 15:57:10 / Dagboken

...I hear inside my head
image1043

Solen är varm idag med! Så jag har spenderat många timmar ute på balkongen. Lyssnandes på låtar som jag bara älskar i mina nya hörlurar. Jag älskar min nya mobil också, det är den jag använder som musikspelare, hur bra som helst. Jag mår så bra, på många sätt. Det var verkligen längesen jag kände mig så här levande. Allting är påväg åt rätt håll nu och det gör mig lycklig.

Imorse styrketränade jag direkt efter att jag klivit upp ur sängen. Kopplade mobilen till Jonathans högtalarsystem och tränade till MIKA. Det känndes skönt. En varm dusch senare åt jag fruksot, gjorde iordning mig och satte mig ute i solen. Där har jag suttit sedan dess. Härligt!

Lillefot sa:

Vad härligt med balkong. Och du? Du är knassöt :] Alltid så charmiga foton. Har allt varit inne och smygtittat lite då och då trots mitt blogguppehåll! Kram på dig


Datum: 2008-04-22: Tid: 18:43:12
Bloggadress/URL: http://lillefots.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin