en lång fredag

Skrivet: 2008-12-06, 00:42:00 / Dagboken

En väldigt trevlig dag börjar gå mot sitt slut. Jag är trött efter att ha varit vaken sedan halv sju imorse. Det har varit en lång dag. Nio till tolv var det föreläsning i media och kommunikations-kursen, det känns som att uppgifterna börjar klarna lite nu. Trots det känns det fortfarande som att vi har orimligt mycket att göra.

Efter skolan skulle jag egentligen träffa Nina, men planerna ändrades tvärt och ett tag senare satt jag tillsammans med Sandra, hennes kille Jesper och Jonathan på Spicy hot, där satt vi rejält länge och umgicks. Väldigt trevligt. Känns skönt att börja umgås med lite nya vänner, vi har bokat in träff på våran "lediga" dag på måndag också. Det ska bli jättekul.




Därefter träffade vi Sara och Häger, vi gick runt en sväng på stan och tog en fika på Global Living. Trevligt att träffa "gamla" vänner också. Det är synd att vi nästan aldrig träffas längre.

Efter en regning promenad hamnade vi hemma hos dem. Där blev vi bjudna på tacos och ett glas vin förgyllde tillvaron. Men efter en del prat om träning, kameror och lite skvaller var det dags att åka hem igen. Men som tur är ska vi träffas igen imorgon och gå ut tillsammans. Long time no see...



Puss och godnatt.

sandra sa:

jaa, det var massa mysigt! och vad fin bilden blev! mitt hår ser ju ut som hejkomochhjälpmig men äsch, det bjuder jag på! ska bli kul på måndag! :) och det är bra att lilla morgontrötta sandra får komma upp och vända tillbaka dygnsrytmen lite, haha! godnattgodnatt!


Datum: 2008-12-06: Tid: 01:21:09
Bloggadress/URL: http://accordingtosandra.wordpress.com
M sa:

Låter som du hade en bra dag :) Keep it going!


Datum: 2008-12-06: Tid: 09:36:50
Bloggadress/URL: http://headless.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin