Fotosession vid vattnet

Skrivet: 2008-02-28, 18:43:54 / Självpoträtt

image853image852image851image850image849
Fotograf: Jonathan Berg

Svart kappa, Vila  NY!
Vit-gulrandig topp, Veromoda  NY!
Flätat skärp, Åhléns  NY!
Halsband, H&M   NY!
Rosett hårspänne, Beyond Retro  NY!



Kom nyss hem från ÖB, såklart var min glass slut. Nån hann före mig och köpte upp hela lagret. Den hade tydligen varit populär så de skulle få in nya imorgon, så jag ska skicka iväg Jonathan och köpa två, tre stycken när de öppnar.


Som ni ser på bilderna hade jag och Jonathan en liten fotosession nere vid stranden på våran promenad, som inte blev så mycket av en promenad. Vi åkte bil dit, tog en massa kort, frös i blåsten, så vi sket i att gå en vända även om det var det som var tänkt från början. Får se om vi orkar ta oss ut en stund efter Du är vad du äter ikväll istället. Skulle verkligen behöva det (magen ser inte liten ut på mitten bilden direkt), men det känndes väldigt kyligt nu, så som sagt: vi får se.


Snart är det dags för 2900 Happiness och efter det Du är vad du äter.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin