..........

Skrivet: 2008-01-10, 17:19:32 / Dagboken

Klockan är över fem och jag har inte gjort någonting idag.
Inte ens tagit mig upp till soffan, inte ens ätit...
Bara druckit ett glas juice och tagit en huvudvärkstablett.
Mitt nyårslöfte om att börja gå upp tidigt och inte låta dagarna bara försvinna, har jag ju lyckats bryta totalt.
Men när tårarna sprutar till klcokan fyra på natten, så känner jag mig inte särskilt pigg på att gå upp klckan nio på morgonen. Jag känner fortfarande inte för att gå upp. Jag kan väl lika gärna sitta i sängen som i soffan.
Livet känns jävligt tungt, för tungt för att orka med just nu.

Så då blir det lätt så, att jag ligger i sängen och låter dagarna försvinna.
Jag har typ inte gjort någonting sedan nyårsafton utanför detta hus.
Dagarna har ängnats åt, bloggen, rita, photoshop, läsa bloggar, kommentera...
Hushållssysslor som städning, matlagning, tvättning, har helt lagts åt sidan.


Men ändå har vi lyckats ta oss till gymmet två gånger och en promenad.
Å så har vi varit på stan en gång, typ ända gången jag klätt på mig riktiga kläder.
Här hemma går jag bara runt med träningsbyxor och stor t-shirt... eller bara trosor och t-shirt.


Jonathan mig hjälte, har åkt iväg för att köpa mat. Jag fick välja vad jag ville, så jag valde grekiskmat från kolgrillen. Mumsigt, man måste ju äta, även fast man mår skit.
Men vad skulle jag ta mig till utan dig, älskling. Förlåt för allt.

(Jag kan tyvärr inte publicera några bilder, annars hade jag gjort det.)


Love, peace and understanding.
Love is all you need.

Erika sa:

Så trist att läsa att du mår så dåligt.
*kramar om*


Datum: 2008-01-10: Tid: 17:29:52
Bloggadress/URL: http://morgondimma.blogg.se
Julia sa:

Krya på dig, eller vad man säger. Det är så himlans tråkigt när någon mår dåligt, hoppas att du snart mår bättre! Kram


Datum: 2008-01-10: Tid: 18:51:07
Bloggadress/URL: http://www.bagladies.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin