Nytt år

Skrivet: 2008-01-03, 19:50:58 / Dagboken

image636
Foto: jag själv

Skrev i ett tidigare inlägg att jag tyckte att det var sorgligt att julen tog slut så snabbt. Man fixar och donar så himla mycket och sen tar allting slut på bara några sekunder. Men faktum är att nu känns det inte alls sorgligt längre. Nu är det skönt. Nytt år och nya tag. Allt som har med 2007 att göra tänker jag lägga bakom mig. Det här ska bli ett bra år, mitt och Jonathans år. Romantiken ska flöda...
Ett år då jag ska ta hand om min kropp, träna, äta nyttigare och dricka mera vatten. Gå upp tidigare på mornarna och göra någonting vettigt av dagarna. Dagarna ska inte bara få förvinna, de ska tas vara på.

Synd att vi inte hann ut och fota idag, i den fina snön. Men sånt är livet. Vi får göra det imorgon istället eller på lördag. För imorgon ska vi hem till Jonathans syster i Uppsala. Så då hinner vi nog inte med det.


God kväll.

Bella sa:

Jag håller med dig om att det är skönt att julen är över! Och att 2008 kommer att bli ett bra år! Helt klart det bästa hittills :)


Datum: 2008-01-03: Tid: 22:15:33
Bloggadress/URL: http://24thofjuly.blogspot.com
sanna sa:

Vad snygg bloggen blev :D


Datum: 2008-01-03: Tid: 22:42:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin