Summer fashion

Skrivet: 2008-01-07, 14:58:41 / Illustartioner

Sitter och tittar på Oprah show.
Just nu är det ett repotage om en film som heter Across the Universe, som är en musikal med gamla Beatelslåtar. Den verkar jättebra i alla fall. Vet dock inte när den kommer på bio i Sverige, den har inte ens haft premiär i Usa än. Men den går väl att få tag på ändå ; o ) Filmen verkar urmysig och jag älskar verkligen när det är mycket musik i filmer, speciellt när det är bra musik. Såg Hairspray för några veckor sen och blev helt såld, den var verkligen jättebra.

Har precis ätit köttfärssås med spagetti, men nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen.
Får se om vi åker till gymmet eller inte... är inte på så jättebra humör idag.
Men om man är på dåligt humör så kan man väl lika gärna träna. Jaja, får se.
Får inte tappa lusten för allt igen nu.
Allting började ju kännas så himla mycket bättre.


image672
Ritat: jag själv ©

En av målningarna som jag ritade igår.
Inspirerad av vårnyheterna i H&M katalogen : o )
Jonathan tycker att hon ser ut som en alien, men jag tycker bara att det var charmigt.




ida sa:

tack (: fint målat!!


Datum: 2008-01-07: Tid: 15:29:44
Bloggadress/URL: http://pidaa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin