Tack, tack, tack...

Skrivet: 2008-01-06, 01:07:53 / Dagboken

Nu ska jag gå och borsta tänderna och hoppa i säng.
Så att jag orkar blogga imorgon också : o )

Imorgon måste jag ta och komma ut en stund, har varit inne hela dagen idag.
Inte så bra, man behöver ju luft för att överleva. Så imorgon blir det skogspromenad, i alla fall om älsklingen får bestämma. Men det är trevligt och så kanske jag kan hitta någonting intressant att fota också. Känns lite tomt i mina arkiv just nu. Så de behövs fyllas med nya fräscha bilder. Ska se om jag kan knåpa ihop en dagens-klädsel också, förängångs skull. Känns som att jag aldrig klär på mig någonting speciellt längre, det blir oftast mjukisbyxor och en stor t-shirt. Men det är ju det som är mest bekvämt när man ska pyssla och skapa.

Innan jag avslutar,
vill jag tacka alla underbara, söta människor där ute som har besökt och kommenterat min blogg idag.
Jag hoppas att ni gillade den och besöker mig igen. : O ) )
Så snart som möjligt...

Slog faktiskt mitt besökarrekord (med en besökare).
Några närmare siffror behöver vi inte gå in på.


Godnatt och sov så gott : )


Annsingen sa:

Hahaha näe kallvatten på sej själv är ingen hit..:))


Datum: 2008-01-06: Tid: 07:47:04
Bloggadress/URL: http://lillanslilla.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin