Torsdag

Skrivet: 2008-01-03, 13:52:58 / Dagboken

Idag blev jag väckt ungefär halv elva av en magsjuk Jonathan. Han hade varit uppe hala natten och kräkts, stackarn. Så nu ligger vi båda i soffan och glor på teve. Fick nyss en Viking kebab av Jonathans pappa, så nu är vi mätta i magen i alla fall. Jag hoppas verkligen inte att jag blir smittad. Men jag hörde på radion förut att människor som har blodgrupp B, oftast inte får magsjuka. Och min mamma tror att jag har det, för att hon själv har blodgrupp B. Så förhoppningsvis slipper jag drabbas av den otäcka magsjukan. Men jag mår ändå inte så bra, känner mig tung i uvudet och är lite yr.


Synd att det skulle bli en sån här sjukdag när det har kommit SÅ mycket snö ute. En promenad, skulle inte sitta helt fel. Samt ta lite mysiga snöbilder, man måste ju passa på. Det kanske inte kommer nån mer snö. Men det får bli senare om Jonathan mår bättre.


Nu ska vi fortsätta att lata oss framför teven.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin