En fullspeckad helg...

Skrivet: 2008-07-29, 16:31:52 / Dagboken

...och lite av veckan.

Oj, bloggen har visst stått tom i några dagar.
Vilken tur att jag har er som håller den vid liv - tack för alla kommentarer <3

Till att börja med så har helgen varit helt underbar på alla sätt. Fredagen bjöd på sommarens bästa sommarkväll med bad och picknick framför solnedgången. I lördags åkte vi och badade med Sara, vi hade med oss pannkakor och sylt. En helt underbar dag i den stekheta solen. Efter det följde Sara med hem till oss, vi grillade och satt ute på gården och hade det trevligt. Man uppskattar verkligen att träffa vänner, när man inte ses så ofta. En jätterolig dag!

I söndags sov vi länge, på eftermiddagen åkte vi in till Enköping och åt glass på ett café. Efter en stund delade vi även på en sallad. På kvällen färgade jag håret och rakade av Jonathan sitt hår.

Igår var vi i Stockholm, gick runt på stan och åt världens godaste glas i gamla stan. Tyvärr så hittade jag ingenting speciellt i klädesväg. Köpte en kjol på MQ, men jag ska nog lämna tillbaka den. Vi hade en väldigt trevlig dag förutom att tåget strulade en massa när vi skulle åka hem.

Så har mina dagar sett ut under de bloggtomma dagarna. Nu ska vi gå ut på en promenad!

Linnea sa:

du verkar ha haft det bra :)


Datum: 2008-07-29: Tid: 19:46:55
Bloggadress/URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Jossi sa:

Låter som du haft det kanon :)


Datum: 2008-07-29: Tid: 20:02:55
Bloggadress/URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin