Surrigt värre

Skrivet: 2008-07-17, 16:40:20 / Fotodagboken

Datorn surrar, nästan lika illa som en damsugare. Jag överdriver inte mycket.
Onödig information kanske, men jag får riktigt ont ihuvudet av att sitta vid den. Jag funderar skarpt på att åka och köpa en Mac på direkten. Men då skulle jag vara tvungen att använda mitt Nordea lån och betala på avbetalning, men det kanske vore värt det. Så att jag slipper bli galen av surret. Så jag kan göra allting som jag tycker är kul, mycket bättre.



Annrs då? Förutom mina dator problem. Så har jag sovit till tre i dag. Om man jobbar natt, så blir man trött. Men det gick rätt bra. Vi är snabbare tillsammans. Dessutom behöver inte Jonathan springa lika mycket med sitt knä. Två jobb tär ju en del på kroppen, så nu ska jag försöka hjälpa till så mycket jag kan. Men det ska nog gå bra.

Hur mår ni föresten? Har ni gjort nåt kul idag?


So long ♥

Jossi sa:

Riktigt underbar bild :O


Datum: 2008-07-17: Tid: 16:53:09
Bloggadress/URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Malin sa:

Superfin bild! :) Jag hittade precis hit till din blogg, och vad jag sett verkar den jättebra. Hit kommer jag fler gånger! Kram


Datum: 2008-07-17: Tid: 17:03:54
Bloggadress/URL: http://malinan.blogg.se/
G I L R A E N sa:

Om du köper en ny fläckt blir det nog bra. Antar att det är den som är paj om den surrar så. :P


Datum: 2008-07-17: Tid: 17:18:27
Bloggadress/URL: http://gilraen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin