"Trummvirvel"

Skrivet: 2008-03-17, 13:47:09 / Bloggdesign

Vaknade för ungefär en halvtimme sen, jag som hade tänkt gå upp absolut senast klockan elva. Men, men, då är det i alla fall inte så många timmar kvar tills älsklingen kommer hem. Han har börjat på sitt nya dagjobb nu som är på heltid. Vilket känns riktigt skönt. Men han kommer fortfarande jobba 2 timmar på natten några dagar i veckan och så har vi reklamen på helgen. Så det känns som att vi kommer att få det rätt bra tillslut, det ser inte lika mörkt ut längre. Förutom att jag är bitter för att jag inte kom in på fotokursen på Folkhögskolan. Det hade varit så perfekt och jag hade fått gjort någonting som jag verkligen, verkligen älskar. Men nej!



Ni är väl nyfikna på vem som vann designtävlingen förstår jag. Så jag ska inte dra ut på det längre nu.

Vinnaren är:


"trummvirvel"


Mariia

Grattis!! Skicka ett mejl till mig så fixar jag din blogg redan ikväll.


Nu ska jag titta på Andra Avenyn eller nåt.
Ha det så bra.

maria sa:

Tack så mycket:) Mailar alldeles strax


Datum: 2008-03-17: Tid: 15:26:34
Bloggadress/URL: http://mariiamiia.blogg.se
maria sa:

Tack så mycket. Var/är jättefint. Länkar till dig sen i nästa inlägg också och tackar:) vet dock itne när nästa inlägg blir, men blir kanske imorgon elelr om ett par dagar. en vän omkom idag så ska snart iväg o träffa lite andra vänner för att börja bearbeta..


Datum: 2008-03-17: Tid: 16:10:29
Bloggadress/URL: http://mariiamiia.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin