Nya kategorier

Skrivet: 2008-09-16, 13:59:32 / Bloggen

Jag kunde inte somna i natt så jag satt uppe och funderade lite på min bloggs framtid. Jag har några idér. Det kommer inte bli några radikala ändringar. Min blogg kommer fortfarande vara sig lik. Det jag behöver är lite struktur på det hela, det blir lätt lite för mycket att hålla reda på.

Så därför tänkte jag fokusera på några kategorier. Som jag tycker är viktiga.

Dagboken - vardagliga betraktelser, mitt liv, vardagliga bilder, dagboken helt enkelt.
Foton - ni vet ju att jag älskar att fota, så det kommer jag inte sluta med.

Nya kategorier:
Tänkvärt - ord och tankar som ska få mig på fötter.
Måndagspoesi - dikter, ord, ett sätt att få mig börja skriva dikter igen helt enkelt (och jag är redan på gång). Roligt att ni verkade gilla den idén.

Kategorier som inte kommer att uppdateras så ofta kommer nog bli: illustrationer, bloggdesign, blogghjälp och övrigt.

Antagligen så kommer ni inte märka så stor skillnad. Men det kommer kännas skönt för mig att ha ordning på mina inlägg. Det kommer att kännas lite som en nystart. Ha det bra.

Nathalie [asilentescape] sa:

Låter bra :D tänkvärt är alltid intressant att läsa :D And love you pics!


Datum: 2008-09-16: Tid: 17:01:35
Bloggadress/URL: http://asilentescape.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin