Nytt bredband

Skrivet: 2008-09-11, 19:14:20 / Dagboken

Äntligen har vi fått nytt bredband. Från Ice.net. Det enda bärbara bredband som har bra täckning ute hos oss på landet. Det finns ingen möjlighet till bredband här, varken ADSL eller marknät. Därför måste vi stå ut med bärbart. Men det här verkar bra, nu kan jag titta på filmer på youtube och tanka hem filer, det kunde jag knappt innan. Och så kan jag surfa igen utan att irritera mig på att en sida tar hundra år att ladda. Så jag är mycket nöjd. Tres bredband kan slänga sig i väggen om man jämför.

Idag har jag varit en sväng på stan och uträttat lite ärenden, så som bankoch apotekärenden. Skönt att få sånt gjort. Nu ska jag gosa ner mig i soffan med en chilatte framför Ps. I love you. Synd bara att jag aldrig läste klart boken. Men det kanske är bra, så att jag inte har någonting att jämföra med. Ha det bra så länge.


malincatrin sa:

Åh, den boken är så bra. Vet inte vad jag tycker om filmen. Har sett den några gånger men de är så olika.. Känns inte som samma story :)


Datum: 2008-09-12: Tid: 06:22:46
Bloggadress/URL: http://malincatrin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin