Dear last september

Skrivet: 2008-09-30, 17:04:35 / Fotodagboken

Då har vi ännu en månad att lägga till historien. Här har höstvädret tagit en ny vändning, från att det varit sol i flera dagar har landskapet utanför åter förvandlats till grått. Så jag sitter inne idag. Jag har ändå ingen lust med någonting, så det spelar inte så stor roll hur vädret ter sig. Mitt huvud har dunkat hela dagen så jag gick och la mig efer att jag tit lunch vid två. Jag gick upp vid fyra igen.


Nu funderar jag på att baka en äppelpaj. Men bara funderar, det skulle vara gott det. Men vi har ingen vaniljvisp hemma. Men Jonathan kanske kan åka och köpa det när han vaknar. Han somnade nämligen när han skulle väcka mig. Jonathan kom hem redan klcokan ett idag. Han har varit på Konvux, han började där igår. Så nu ska han läsa ikapp gymnasiet för att sedan kunna söka till högskolan. Så snart pluggar vi båda igen. Jag tror att det kommer gå jättebra.

LIFE BY Marielle sa:

Grattis i förskott säger jag då =) längtar tills vintern faktiskt! Om det nu blir en riktig vinter här nere..



Nej jag har ingen aning om vad som hänt med den, jag har försökt att uppdatera stilmallen och inget händer. Du har inte kvar headern? den var så fin. Måste nog leta efter ngn som kan göra en ny åt mig, fast lär ju inte vara nån som bara gör headers sådär :p


Datum: 2008-09-30: Tid: 17:17:09
Bloggadress/URL: http://mariellem.blogg.se/
LIFE BY Marielle sa:

Jag skickar inloggnings uppgifter om en halvtimma, ska själv bara svara på kommentarer sen loggar jag ut så det inte blir att båda är inne samtidigt som förut. ;) är det okej? Kan du inte bara lägga till nya bilder på headern btw? :p kan skicka två bilder också. men om du inte hinner/orkar så kan du bara försöka sätta in headern :)


Datum: 2008-09-30: Tid: 17:29:37
Bloggadress/URL: http://mariellem.blogg.se/
Mellis sa:

vad gott det lät med äppelpaj :)


Datum: 2008-09-30: Tid: 17:43:59
Bloggadress/URL: http://rainbowtears.blogg.se/
LIFE BY Marielle sa:

Nja, kanske då att istället för att blommorna och krumelurerna är rosa så kunde de vara ljusbeiga för det är mer "mig" samt att det passar året runt, men då måste man ju ändra färg på resten (länkarna texter osv) som är rosa. Eller orkar du det? :) sen tänkte jag på rubrikerna till inläggen, skulle vilja ha som kenzas.se har


Datum: 2008-09-30: Tid: 18:09:20
Bloggadress/URL: http://mariellem.blogg.se/
Maja sa:

:S


Datum: 2008-10-01: Tid: 13:57:40
Bloggadress/URL: http://gloryglory.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin