Birka here I come.

Skrivet: 2007-12-15, 11:56:22 / Dagboken

Nu har jag duschat och sminkat mig. Så nu hinner jag blogga, trodde inte att jag skulle hinna med det. Det brukar alltid bli så stressigt för mig innan vi ska åka bort. Jag förstår inte hur det kan bli så mycket packning för bara en natt. Ska snart äta lasagnen från i torsdags till frukost, så att jag står mig lite längre. Bussresan tar antagligen ganska lång tid, äter nog igen när vi kommer fram till terminalen. Julbuffén börjar inte förrän klockan nio ikväll, så det är rätt långt kvar tills dess.

Jag kommer hem imorgon kväll, så jag är inte borta så länge. Men nu ska jag verkligen njuta av att få komma bort en stund, det kan behövas. Umgås, festa och ha kul.


Puss och kram.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin