Juldagen

Skrivet: 2007-12-25, 12:29:07 / Fotodagboken

Juldagen idag.
Vilket betyder att julfirandet fortsätter hemma hos mamma. Vi firar alltid jul hemma hos mamma på juldagen och det brukar vara trevligt. Igår firande vi först jul hemma hos min farbror, med kusinerna, farmor och farfar och faster. Det var roligt, Kenneth klädde ut sig till tomte, men inte ens minstingen gick på det. "Det är pappa"...
Det var jättemysigt där hemma, de har byggt ut ett gammalt torp. Så nu har barnen ett varsitt rum och så har de fått ett stort vardagsrum, inte alls trångt längre som det var förut. Efter det åkte vi ut till Kungsåra för att kika in i Linnéas och Rasmus ombyggda torp, det var också mysigt. Hälsade på hans föräldrar en stund också. Därefter blev vi hem skjutsade och fortsatte kvällen inne hos Jonathans föräldrar.

Jag fick en del fina julklappar igår också. Av älsklingen fick jag en jättefin kofta från MQ, en kalender och ett fat med fyra avtagbara skålar på. Av Jonathans föräldrar fick jag en OBH ordica smoothie mixer och en Smoothies och juicebok. Av pappa och farmor och farfar fick jag pengar. Jag blev jättenöjd.

image597

Nu ska jag göra iordning mig.

Ha en bra dag !

tilda sa:

fint kollage! :)


Datum: 2007-12-26: Tid: 11:49:39
Bloggadress/URL: http://aouch.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin