Lista

Skrivet: 2007-12-06, 17:38:02 / Övrigt

Hittade den här listan på Hannas blogg.

TOP 5 - Konserter

1. Kent - Hultsfred 2006
2. H.I.M- Hultsfred 2006
3. Kent- Globen 2007
4. The cardigans- Hultsfred 2006
5. Lisa Miskovsky - Västerås Konserthus 2006

TOP 5 - Låtar (just nu)
1. Mannen i den vita hatten - Kent
2. Fix you - Coldplay
3. My immortal - Evanescence
4. Hey there Delilah - Plain White T:s
5. Sleeping Whith Ghosts - Placebo (Min och Jonathans låt)

ToP 5 - Filmer

1. Dirty Dancing
2. Titanic
3. Dagboken
4. Pearl Harbor
5. 50 first dates

TOP 5 - TV-Serie
1. The O.C.
2. One Tree Hill
3. Prison Break
4. Sex and the City
5. Andra Avenyn

TOP 5 - Komediserier


Jag hatar fan komediserier


TOP 5 - Kläder
1. Naken
2. Jeans
3. Leggings
4. Klänning
5. Linne

TOP 5 - Glass
1. Hägendaz - Strrawberrycream
2. Ben & Jerry's Chocolate Fudge Brownie
3. GB's Daimglass
4. Hägendaz - Strawberrycheesecake
5. GB´s Straciatella

TOP 5 - Snyggast Kändis

Det här kommer låta skumt, men jag har liksom inte tyckt en manlig kändis är snygg sen i 5:an. Däremot kan jag vara grymt avundsjuk på snygga tjejer. Så därför...

1. Mischa Burton
2. Kiera Knithley
3. Mary-Kate Oslen


Jag är inte så duktig på det här med listor... Men enjoy :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin