Prison break går utför...

Skrivet: 2007-12-03, 23:42:30 / Dagboken

Har tittat på teve ett tag nu, först Andra Avenyn och efter det Prison Break. Fan att de inte lyckades rymma, det pirrade i hela min kropp av nervositet, det var så spännande. Sen så nej, de lyckades inte. Jag tycker att det börjar spåra ur, Sara har ju dött, så det är ju inte roligt att titta på längre. Mikhel har ju ändå inget att komma ut till. Men jag måste ändå titta på det för att se hur det går, precis som med OC efter att Marissa hade dött. Förhoppningsvis kan de styra upp Prison Break bättre än vad de kunde med OC. Men jag har inte direkt höga förväntningar, alla serier går ju utför nuförtiden, de vill sända så många avsnitt som möjligt bara för att täna pengar. Sen om storyn är kass, det verkar de inte bry sig om. Det är tråkigt när bra serier blir dåliga serier, på grund av att de spinner för länge på en story som inte är hållbar i längden.

Jag blir lite arg på att de aldrig kan avsluta serier när de är om bäst.


Igår natt var vi uppe alldeles för länge. Jag kom inte i säng förrän klockan fyra och Jonathan kom inte i säng alls. Men ikväll ska jag gå och lägga mig tidigare, senast ett. För imorgon ska jag försöka komma upp vid tio igen. Får se hur det går när Jonathan jobbar med sin pappa. Jag kan inte göra mer än att försöka.


Godnatt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin