My Sweetheart

Skrivet: 2007-02-17, 17:09:46 / Dagboken


Du och jag


Imorgon har jag och Jonathan varit tillsammans i ett & ett halvt år. Fast det känns som att vi alltid har varit tillsammans, att det aldrig funnits någon annan. Det var sommaren 2005 som vi kom närmare varandra och den 18 agusti blev vi tillsammans på riktigt, efter att jag varit på Liseberg. Jag kommer ihåg när vi låg i sängen hemma hos mig och vi sa att vi skulle försöka och det var det bästa som någonsin kunde hända. Vi har redan gått igenom mycket tillsammans, vi har varit på tågsemester i Europa och nu håller vi på att bygga ett hus. Vårat hem, det kommer att bli så underbart att bo här som en liten familj, jag, du och så lilla Chili.

Jag kommer aldrig att glömma den kaotiska sommaren 2005, men jag ångrar ingenting. Du är bäst Jonathan, you are my beutiful sunshine.

Du fick mig att minnas känslan
av att vara omtyckt och behövd
känslan jag saknat så länge
väckte du till liv
så snabbt
genom att knäppa med fingrarna.
Din röst är som en magiskt trollformel,
dina låtar som lyrik,
dina ögon är som blå smaragder
och din värme som en braskamin.
Jag älskar varje ord du sa till mig
sparar dem i mitt minne
och varje leende du visat mig.
Jag vet att du är glad när jag är det
så varför kan vi inte vara glada tillsammans?
Jag saknar varje rörelse
längtar efter mer.
Jag vill aldrig lämna dig ensam igen.

Kommer du ihåg när jag gav dig den här dikten sommaren 2005? Jag kommer aldrig att glömma det. Jag älskar dig och kommer aldrig att lämna dig.

Ida  <3 Jonathan
Forever






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin