Upp och ner

Skrivet: 2007-02-02, 21:46:58 / Dagboken

Så var det helg igen då. Veckorna går så sjuk snabbt nu för tiden. Vet inte vart tiden tar vägen. Imorse vaknade jag med magvärk men jag tvingade iväg mig själv till skolan. Mådde sjukt dåligt, men jag vill inte missa fler föreläsningar. Vi fick sluta tidigare i alla fall, men vad tjänade det till. Vi sprang till tåget för att hinna med det som gick 11.15, men det var försenat och kom inte förän 11.25. Dessutom var det nåt fel på tåget så det kunde inte köra snabbare än 80 km/h så det tog en hel timme att komma till Västerås. I vanliga fall brukar det ta 32 minuter. När jag satt på tåget upptäckte jag att jag hade tappat min mobil. BRAVO! Applåder till mig.

När jag kom hem berättade jag allting för Jonathan och tyckte synd om mig själv. Jag gick och la mig en stund och tittade på Oprah, sedan åt vi kyckling och potatisklyftor. Häger kom förbi och skulle hälpa älsklingen med att spackla i vardagsrummet medan Jonathan skulle börja sätta upp taket. Jag kände mig sjuk och febrig så jag gick och la mig och sov till klockan sex.

Kvällen har jag spenderat framför Let`s dance och käkat chips tillsammans med älsklingen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin