Egogirl

Skrivet: 2007-07-11, 21:22:01 / Självpoträtt

image229image230
(Adidas hoodie, Nya Tulins, Jeans, paris, T-shirt New yorker)

Idag har jag och älsklingen varit ute och joggat, det var skönt men jag tycker fortfarande att det är jobbigt. Men jag blir snabbare och snabbare för varje gång, 14 minuter tog det idag, vilket betyder att jag slog mitt förra rekord som var 14.9. Bra jobbat :D
Min blogg håller väl inte på att förvandlas till en modeblogg, va? Nej jag hoppas inte det, men om det nu verkar så, så var det inte min mening. Jag tycker bara om att lägga ut bilder, jag skulle lika gärna kunna göra det i en bilddagbok men jag tycker om att blogga., jag älskar att skriva. Jag har varit rätt så inaktiv ett tag, jag håller på att skriva på en bok, om den blir längre än några av mina andra misslyckade försök så blir jag ytterst glad. Men jag är tveksam. Men man kan ju alltid hoppas.
Igår tittade jag och älsklingen på The devil weares Parda, den var helt okej tycker jag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin