Mettes födelsedag

Skrivet: 2007-07-27, 22:45:56 / Dagboken

Idag har vi varit hemma hos Mette, på kalas. Hon fyller 20 idag, GRATTIS. Det var god mat och fika, väldigt trevligt. Nu sitter vi hemma hos oss, Mette, Anders, Malou, Amanda, Sara och Häger är här. Det blev ingen utgång vi är trötta och jag mår inte så bra i magen. Så vi chillar här istället. Mysigt.

Igår var vi på Hälla och köpte present till Mette. Jag köpte en blomma, en metall skål och vinglas på Ikea. Men nu måste vi spara pengar tills vi ska åka på semester.

Så skönt att ha bil nu. På söndag blir det utflykt och imorgon myskväll hemma hos Mette. Och på dagen ska vi ner på stan med Amanda och kanske Mette.

Häger och Amanda. Jag var också upp till toppen :D
image232

Överst från vänster: Mette, Malou, Jonathan, Sara och Häger, mitten: Amanda, Anders och jag

image233

Linn sa:

ha en bra dag!


Datum: 2007-07-28: Tid: 09:42:07
Bloggadress/URL: http://linnruby.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin