Paris

Skrivet: 2007-03-22, 21:16:28 / Dagboken

Nu är vi hemma från Paris. Vi har haft en underbar helg eller två dagar i Paris, vi har shoppat, verkligen massor och besökt en del sevärdigheter som Eifeltornet, Triumfbågen, Moulin Rouge, och Sacré Cur, det vi missade var Notre Dame och museét Louvren, men vi sörjer inte för det. Vi lade ner tiden på att shoppa istället vilket jag och Kajsa gillade.



Bild 1- Jag fashinerades av utsikten. Det var ju trotsallt min första flygning. ;-)
Bild 2- Vi på flygplanet.
Bild 3- En bro vi gick över.
Bild 4- Jag och Kjsa står framför Triumfbågen.
Bild 5- Eifeltornet.
Bild 6- Eifeltornet på nära håll.
Bild 7-
Sacré Cur.
Bild 8- Utsikten från katedralen.
Bild 9- Moluin Rouge.
Bild 10- Molin Rouge.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Imorgon åker jag och älsklingen till Paris. Det ska bli kul och jag ska få flyga för första gången. Pirrigt. Jag ska shoppa en massa kläder, är i desperat behov av nya kläder, så det ska bli roligt att köpa en massa nytt.

Puss och kram
Vi syns på stan :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin