Så är det

Skrivet: 2007-03-04, 19:03:04 / Dagboken

Jag har inte så mycket att skriva om, därför har mina inlägg blivit ganska kortfattade den senaste tiden. Egentligen så gör jag inte så mycket om dagarna. Tiden bara rinner iväg. Vi träffar nästan ingen nu för tiden, alla är så upptagna med sitt, jag antar att det blir mer så när man blir vuxen. Jag går i skolan, Jonathan jobbar hemma och pluggar på distans och när jag är hemma så gör jag nästan ingenting alls. Vi har det allmänt tråkigt kan jag tala om. Inte så roligt men vad ska man göra åt saken?

Men köket är så gått som färdigt nu, så nu kan vi laga mat och greja. Så det känns bra i alla fall. Nu är det bara ett vardagsrum som saknas.

Idag har jag pluggat hela dagen. Min lärare gillade inte min stilanalys av Parfymen så jag har ändrat på den typ hela dagen. Jag blir aldrig riktigt nöjd med den. Det var en svår uppgift!

Just det, jag började en ny kurs i tisdags, skrivteknik 2. Än så länge har jag inte lärt mig någonting, kan det bero på läraren? Det känns rätt flummigt alltihoppa, men det kanske blir ändring på det senare. Men jag är tveksam. Det känns så ovärt att åka iväg på föreläsningarna när jag ändå vet att det kommer att vara värdelöst. Läraren tar närvaro så det är nog bäst att ta sig i kragen och sticka dit ändå. Hur jobbigt det än känns.

Jaja, nu orkar jag inte sitta och stirra in i datorskärmen längre.

Puss och kram.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin