En grå måndag

Skrivet: 2007-05-28, 14:52:18 / Dagboken

Vaknade för ungefär en timme sedan, Amanda somnade i soffan och här sitter vi igen framför teven och tittar just nu på The O.C. Vet inte vad den här dagen har att bringa, regn, blåst och grå himmel, ingen höjdare. Vi blir väl sittandes i soffan hela dagen, i brist på annan sysselsättning. Jonathan är sjuk och Amanda har hostat på mig hela natten så det är väl bara en tidsfråga tills jag också hostar och snyter mig konstant. Men jag har knaprat i mig några Esbiritox, så jag hoppas att det hjälper mig att inte bli förkyld. För imorgon ska vi till Srtockholm om jag får bestämma, men det beror ju lite på Jonathan också, ifall han mår bättre. Amanda skulle till Stockholm och träffa några vänner så vi tar tåget samtidigt som henne, sedam blir det shoppa av hoppas jag. Men jag måste spara lite på pengarna, kanske inte får mer förrän i höst. Men Jonathan ska ju jobba med sin pappa så vi är inte urfattiga. Jag kanske också ska söka något jobb, men jag är inte så pepp på det, vill helst vara hemma under sommaren. Men det är väl inte så stor chans att få ett jobb på så kort tid. Men kanske till hösten, vet inte ifall jag ska fortsätta plugga då eller vad jag ska göra. Det skulle vara skönt att göra någonting annat ett tag. Men vi får se, efter den här sommaren så kanske jag längtar tillbaka till plugget. Det skulle ju vara bra att utbilda sig. Jag hoppas att allting klarnar för mig.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin