Roomservice

Skrivet: 2007-05-23, 20:28:51 / Dagboken

Det var inget RoomSevice idag, var det säsongsavslutning förra veckan kanske? Synd i alla fall. Jag älskar att titta på inredningsprogram, speciellt roomservice, det är bäst tycker jag. Men nu kollar jag även på Design: Simon & Tomas också, fast det är inte riktigt lika bra. Det är roligt att titta på inredningsprogram, speciellt när man själv håller på att bygga och inreda sitt eget hem. Det är alltid bra att inspireras av andras idéer. Jag tycker att det alltid blir fint när Jonny och Mattias och deras inredare gör om ett rum, även fast de ibland använder sådant som jag aldrig skulle kunna tänka mig att använda i mitt hem. Jag önskar att jag kunde ha det så fint hemma, men det är ganska opersonligt, för det är ju så himla ordning och reda och inga personliga saker nånstans. Hur ska man kunna hålla det sådär fint? Det går ju inte. Men jag skulle gärna vilja ha det så, jag försöker men det är alltid någon som stökar ner, jag syftar så klart på äsklingen, men även katten, han är en jävel på att håra ner överallt. Det är den största nackdelen med att ha katt, men annars är det helt underbart tycker jag.

image162
(Bilden hittade jag på google.)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin