Aranciata rossa

Skrivet: 2008-04-01, 20:12:21 / Fotodagboken

image976

image977

Nu har jag precis ätit middag. Det blev couscous med kyckling, stekta morötter, paprika och tzatziki. Det är verkligen jättegott. Och nu sitter jag här och siprar på världens godaste dryck. Min favorit. En dryck från Italien med smak av blodapelsin. Det är som kolsyrad juice, utan tillsatt socker. Verkligen jättegod. Väldigt läskande en varm sommardag.

Dock säljs den bara på vissa delikatessbutiker och på vissa caféer och kostar 59 kronor för 6 stycken. Jag upptäckte den på Waynés Coffee i Västerås och sedan dess har jag varit helt såld. Det var ett tag sedan jag köpte den nu eftersom att den är rätt dyr, men när de hade den här på delikatessbutiken här i Sigtuna slog jag till på ett helt sexpack. Så att det räcker... en stund



Har du skamkat denna dryck?


aliceannygertrud sa:

nej det har jag inte gjort :D kanske värt det :D


Datum: 2008-04-01: Tid: 20:31:02
Bloggadress/URL: http://aliceannygertrud.blogg.se
Anna sa:

ja den är grym! gillar den jag med, o så är ju flaskan såå fin!


Datum: 2008-04-01: Tid: 20:38:22
Bloggadress/URL: http://annaoting.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin