Fika på Tant Brun 24/4

Skrivet: 2008-04-25, 23:10:33 / Självpoträtt

image1048
image1049
Så här såg det ut igår när jag och älsklingen tog varann i hand och gick ner på stan för att ta en fika på Tant Brun här i Sigtuna. Där serverade de en helt underbar äppelpaj! En av de godaste jag ätit. Det var jättehärligt att sitta där i solen och fika, uteserveringar gör verkligen allting mycket bättre. Underbart! Jag kan verkligen rekommendera er om ni kommer hit till Sigtuna att gå och ta en fika på Tant brun, det är mycket gammalt och fint.

Något som inte är lika underbart är reklamen, som jag berättade om i förra inlägget. Nu har vi i alla fall delat ut ett. Only six to go.... men jag kommer nog bara vara delaktig i två till. Mycket snack om reklamen har jag märkt, men det tar upp ganska mycket av våra fritid just nu.

Nu ska jag koppla av en stund med en kopp varm choklad.

Anonym sa:

Guud vad söt du är!


Datum: 2008-04-26: Tid: 16:25:08
Bloggadress/URL: http://Rimaa.blogg.se
Jossi sa:

Söt du är :)
Riktigt härliga bilder ju!


Datum: 2008-04-27: Tid: 08:07:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin