I´m in love

Skrivet: 2008-04-06, 23:22:31 / Fotodagboken

image993


Nu knoppar det!
På vissa ställen kan man till och med se blad som håller på att blomma ut på träden.

- Det är vår.

Fast man kanske inte borde ta ut för mycket i förväg, mamma sa att det forfarande kunde komma snö och att det kanske skulle göra det. Men jag hoppas verkligen inte det.
I´ts time for spring now!


Egentligen kan jag inte fatta att det är fyra månader sedan nyårsafton och att det nu är april. Det är helt sjukt vad tiden har gått fort. Vi har bott här i Sigtuna i mer än en månad. Det är lite skrämmande. Men våra liv går mot ljusare tider hela tiden. Allting känns mycket bättre helt plötsligt. Jag och Jonathan har kommit varandra närmre igen och jag är kär på nytt. Ibland känns allt bara så himla tråkigt och det är lätt att förhållandet blir lidande. Men nu ska det bli ändring på det.

I´m in love!
Don´t get me wrong, jag alltid älskat Jonathan, han är det mest fantastiska som någonsin hänt mig, men man är ju inte alltid högförälskad. Men nu känns det helt underbart. Fantastisk. You are amazzzzing!

I love you so much darling! And you know that!



Missjeni sa:

Åh, här i Sundsvall dröjer det nog ett tag till innan man kan se något som börjar blomma ut :/


Datum: 2008-04-07: Tid: 08:04:43
Bloggadress/URL: http://jeni.blogg.se
Sara sa:

Tackar! :)


Datum: 2008-04-07: Tid: 09:17:21
Bloggadress/URL: http://santapola.blogg.se
aliceannygertrud sa:

men vad gulligt :D


Datum: 2008-04-07: Tid: 15:57:34
Bloggadress/URL: http://aliceannygertrud.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin