Projekt - städning

Skrivet: 2008-04-07, 21:15:52 / Lägenheten, Sigtuna

image996
Städning behövs? Oh yes. Skitäckligt, mycket disk.
image997
Kläder överallt, på golvet, på sängen. Har inte plockat upp sedan vi tvättade. Ofräscha sängkläder behöver bytas.
image998
Reklam överallt, smutsigt golv, smutsig soffa. Inte heller så fräscht.


Nu fyra timmar senare är jag äntligen färdig. Jonathan har ockå hjälpt till såklart. Det är verkligen inte roligt att städa men efteråt känns det så himla skönt och fräscht. Man kan liksom andas ordentligt igen.

Här får ni se hur smutsigt och stökigt det var innan. Det kommer att komma upp efterbilder också. På hur fint det blev. Annars är det ju ingen poäng med att visa dessa.

Men hur ska vi kunna hålla det så här nu då? Det är det svåraste.

Amanda sa:

Svar: Ja, måste erkänna att jag ibland saknar landet. Har trots allt bott i stan i nästan fyra år nu.

Jag mår alltid så bra av att se sådana här bilder. Jag får liksom bekräftelse att jag inte är den enda som kan låta städningen lämnas ett par dagar och inte måste ta tag i allt med en gång :) Ser framemot efterbilderna!


Datum: 2008-04-07: Tid: 22:03:29
Bloggadress/URL: http://amandastefansson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin