Regning gren

Skrivet: 2008-04-16, 19:22:04 / Fotodagboken

image1026

Klicka på bilden för att se dess egentliga storlek.


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här. Just nu sitter jag i soffan med datorn i knät och fördriver tid. Surfar, photoshoppar samtidigt som Jonathans dator surrar så att man får ont ihuvudet, samtidigt som Två och en halv män står på i bakgrunden. Jag brukar inte digga komediserier särskilt mycket, tycker inte om det pålagda skrattet i bakgrunden (eller är det riktig publik?). Måste man skratta just när de skrattar?! Nej, men Två och en halv män, går ändå an. Precis som Vänner. Men annars ratar jag hela komediseriekulturen... Jag tror att det är min humor det är fel på inte deras.

Jossi sa:

Mysig bild :D


Datum: 2008-04-16: Tid: 20:09:49
Disa sa:

Verkligen jättefin bild! :D
Jag tycker faktikst om vissa komediserier sådär, fast inte när det är för lamt om du förstår vad jag menar, men jag gillar iaf two and a half men & Vänner såklart!:D Ha det bra , kram!)


Datum: 2008-04-16: Tid: 20:14:31
Bloggadress/URL: http://bizuuu.blogg.se
Maria sa:

vilken vacker bild :)


Datum: 2008-04-16: Tid: 21:36:30
Bloggadress/URL: http://fashionstars.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin