This end

Skrivet: 2008-04-28, 23:04:10 / Dagboken

Där slutade Prison Break för den här gången. Jag tycker att det slutade fint, det skulle kunna vara den riktiga avslutningen. Men Michel vill ju såklart hämnas den dumma bitchen som dödade Sara. Det kan man ju förstå. Nu måste vi vänta tills i höst för att se hur det fortsätter. Tycker ni inte att det är lite långa uppehåll mellan säsongerna? Man hinner ju glömma bort hur det slutade.

Till Prison Break har jag ätit två stycken bullar, jag skäms. Men de är ju så goda och gratis för den delen. Vi fick en såndär check på Ica där vi fick hämta ut ett paket frystabullar och ett paket kaffe gratis för att vi precis flyttat hit : ) Det lönar sig att ha Ica-kort!

Snart är det väl sängdags. Är inte särskilt trött idag, har varit rätt så inaktiv hela dagen. Måste verkligen försöka komma upp tio varje dag och göra lite mer på dagarna, som igår, då jag somnade som en stock halv tolv. Det är skönt. Speciellt eftersom att Jonathan går och lägger sig då. Det är inte så kul att gå och lägga sig själv när han redan har börjat snarka.

Maria sa:

haha själv skulle jag kunna slockna vilken minut som helst :P


Datum: 2008-04-28: Tid: 23:10:15
Bloggadress/URL: http://fashionstars.blogg.se
Malin sa:

aaah är det så långt uppehåll? :(


Datum: 2008-04-29: Tid: 13:52:51
Bloggadress/URL: http://lillamalins.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin